Selasa, 14 Desember 2010

Mereka yang sudah merasakan manfaat Avail

Roziah (37 Tahun) - Jangkitan Kuman

Saya sering menghadapi masalah jangkitan kuman di sekitar Vagina yang mengakibatkan infeksi saluran kemih.

Kini, saya telah bebas dari masalah itu sejak menggunakan FC Bio Sanitary Pad. Suami saya pun semakin senang dan penuh kasih sayang terhadap saya. Saya akan meneruskan penggunaan FC Bio Sanitary Pad yang begitu Hebat ini!

Hjh. Subardini (49 Tahun) - Haid tidak teratur

Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, haid pada hari pertama dan kedua mengalir dengan lancar. Saya memakai FC pantiliner bermula pada hari ketiga haid sehingga hari kelima haid berhenti. Kitaran haid saya sudah menjadi teratur. Saya sangat berpuas hati, terima kasih Avail!


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Name:
Email Address:
No.HP/Telp.

Form provided by Freedback.